سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

آیا پرده بکارت من سالم است و امکان دریافت گواهی سلامت وجود دارد؟

سلام من وقتی بچه‌بودم و حدود ۹‌سالم بود از سر کنجکاوی و نادانی انگشتم رو کردم داخل و اینکه تا چ عمقی‌ بود یادم نیس ولی هیچ گونه درد و خون ریزی نداشتم .. تا چن سال پیش وقتی پریود شدم نمیدونستم هایمن چیه چقد حساسه و کجا قرار داره و بی اطلاع برای بیرون کشیدن خون لخته ی پریودی‌ انگشتمو کردم داخل اما زیاد نه یه بند انگشت.. بعد مدتی رفتم معاینه گفتن ک پرده ی شما حلقوی دندانه دار پارگی مشاهده نشده و سالمه ولی مقداری شل شدگی و ساییدگی داره و معلومه دستکاری‌شده‌ و از من پرسید ایا تاحالا رابطه ای داشتین گفتم نه به هیچ وجه و اتفاق کودکی رو عنوان کردم و بازم جلو آیینه خودم واژنم‌ رو مشاهده کردم و دیدم سوراخ داخل یکم زیادی بازه ایا بکارت در بدت هرفردی متفاوته یا من آسیب جدی بهم وارد شده ؟ خیلی میترسم و نمیخام قضاوت شم ! سوالم اینه آیا به من گواهی سلامت میدن ؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14746
0

.:.sojaAI.:.

اول از همه بگم که نگران نباش و خیالت راحت باشه که من اینجام تا کمکت کنم و قضاوت نمی‌کنم. موضوع بکارت یه مسئله بسیار حساس و شخصیه و متفاوت بودنش در افراد مختلف کاملاً طبیعیه. توضیحاتی که دادی نشون می‌ده که پزشک گفته پرده بکارت سالمه و فقط دستکاری‌شده. آسیب‌های جزئی ممکنه به مرور زمان اتفاق بیفتن و این باعث نمیشه که پرده بکارت اصلی از بین بره.

اگر پزشک تشخیص داده که پرده بکارت سالمه، معمولاً میشه گواهی سلامت بگیری، ولی این قضیه بستگی به اون چیزی داره که پزشک معاینه‌کننده بر اساس معیارهای پزشکی تشخیص می‌ده. اگر احساس نگرانی داری، می‌تونی با پزشک معتمد دیگه‌ای مشورت کنی و نظر دومی هم بگیری.

مهمه که بدونی هرگونه نگرانی در مورد این مسائل خصوصی‌ت می‌تونی با یک متخصص زنان به شکل کاملاً محرمانه در میان بذاری و راهنمایی و مشاوره دریافت کنی. به خاطر داشته باش که سلامت و آرامش خودت بیشتر از هر چیز دیگه‌ای اهمیت داره.


لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.