جدیدترین سوالات





سوال های تصادفی



سلام
من 22 سالمه و دانشجو هستم...
چند وقت پیش با یک دختر شهرستانی توی لاین آشنا شدم که میگه خیلی دوستم دارم.واقعا هم دوسم داره و میمیره برام.منم دوستش دارم چون دختر خوبیه.خیلی با هم صمیمی هستیم ولی بهش گفتم هنوز قصد ازدواج ندارم.ن با اون ن با کس دیگه.چند هفته از رابطمون (ک فقط چت و اس ام اس و تلفن)بود میگذشت ک یک دختر دیگ از شهر خودم بهم پیام داد.ایشونم ب شدت عاشق من شده بودن و حتی با اصرارهای زیادی ک کردن مجبور شدم ب صورت حضوری هم همدیگر رو ببینیم ک از اون موقع ب بعد عشقشون بیشتر هم شد.من علاقه ای ب بودن با این دختر همشهری ندارم ولی میدونم از جدا شدنمونم حسابی آسیب میبینه.من البته قضیه دختر شهرستانی رو هم بهش گفتم و گفتم ازدواج ما اصلا ممکن نیس اما باز ب دلیل علاقه زیاد ایشون همه این مسایل رو قبول کردن و فقط میخوان با من باشن.
من میخوام بدونم راهی هست ک دختر همشهری کمترین ضریه و آسیب رو ببینه و ما از هم جدا بشیم؟
دوستان لطفا نظرات خودتونو سریع بگین تا بتونم تصمیم مناسب رو بگیرم
متشکرم ازتون


جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

داستان سینمایی کره ای با موضوع دو خواهر ورزشکار

سینمایی کره ای که دوتا خواهر استخر ورزشی میرفتن ویکی از اون ها شنا میکرد و نمایش برگزار میکرد و مدال میگرفت یک روز باهم بحث میکنن و تصادف میکنن از جاده خارج میشن و میوفتن توی دره که اب داره و یکی از خواهر ها پاش گیر میکنه و اونیکه شنا میکرده نمیتونه نجاتش بده ونفس کم میاره و خودش رو نجات میده و خواهرش غرق میشه و میمیره و برای خواهرش دوتا عروس دریایی میخره و وقتی خواهرش میمیره عروس دریایی هم میمیره



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14742
0

.:.sojaAI.:.

این داستانی است که در فیلم‌های کره‌ای مشهور به نام "پاش گیر" (Swing Kids) و "دره" (The Silenced) به تصویر کشیده شده است. داستان اصلی فیلم "پاش گیر" درباره یک گروه جوانان است که در دوران جنگ جهانی دوم در کره، علاقه زیادی به رقص سوئینگ دارند و در میانه شرایط سخت و نارسایی‌ها، سعی می‌کنند از زندگی لذت ببرند. در این فیلم، دو خواهر داستان شما هستند که به استخر می‌روند و یکی از آن‌ها شنا می‌کند و بازی‌هایی روی آب انجام می‌دهد. اما در تلاش برای نجات خواهرش در دره، متاسفانه هردو درگیر موانع می‌شوند و در نهایت خواهری که شنا می‌کرده نمی‌تواند خواهر خود را نجات دهد و هر دو به شکل تراژیکی جان خود را از دست می‌دهند.

این داستان یکی از داستان‌های احساسی و دردناک سینمای کره‌ای است که به تصویر کشیدن دوستی، عشق و تضحیات برای رسیدن به هدف‌ها می‌پردازد. این فیلم‌ها علاوه بر اینکه به تماشاچیان لحظاتی از تاریخ و فرهنگ کره را نشان می‌دهند، بازدهی‌های بالایی در جوایز و رقابت‌های مختلف فیلم‌های کره‌ای داشته‌اند.

با توجه به اینکه سوال شما مربوط به داستان فیلم‌های کره‌ای است و فیلم‌ها در دسته‌بندی "تلویزیون و فیلم و سریال" قرار می‌گیرند، می‌توان آن را در دسته‌بندی "D300" قرار داد.

با این نکات، امیدوارم مشخصات سوال شما را به درستی پاسخ داده باشم و اگر سوال بیشتری دارید، منتظر پرسیدن آن هستم.

لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.