سلام.
ممنونم از اینکه اومدین و میخواین کمکم کنین.مشکل خیلی بزرگی دارم.همه چی رو میگم و ازتون میخوام کمکم کنین.

من 5 روز دیگه میشم 19 سال.از سالی که کنکور داشتم یعنی وقتی که 17 سالم بود با گوشیم میرفتم تو چت.گوشی من از اون گوشی ها نبود که نیمباز و یاهو و.. روش نصب بشه.فقط نرم افزار خاص خودش رو داشت که محدود بود.خلاصه من باهاش شبا میرفتم چت و با دخترا حرف میزدم.همش دنبال یه همشهری بودم که آخرم پیدا نکردم.یه روز یه دختری رو پیدا کردم که تو شهر بغلی ما بود.من باهاش دوست شدم.کم کم با هم خوب شدیم.ان از اخلاق من خوشش اومد و طوری شد که بیشتر از نصف روز چت بودیم.رابطه هامون تا یک سال طول کشید .من کلاس های کنکوری خودم رو ول میکردم و میرفتم دیدنش.شد تا 8-9 ماه پیش.کم کم نسبت بهش سرد شدم.اون خیلی عاشقم شد.به مامانش گفت.من انگار نمیدونم دوسش دارم یا.همش بهم میگه تو که تکلیفت با خودت معلوم نیست چرا برام خاطره ساختی.الان حدود 2 سال شده.2-3 بار خواستم ازش جدا بشم ولی دلم به حال گریه کردناش سوخت.گفتم تقصیر منه.نباید زندگیشو خراب میکردم.الان گیر افتادم.

خیلی وقته نمیدونم دوسش دارم یا نه.انگار الکی باهاشم.ولی تو دلم میگم دختر خوبی مثل اون هیچوقت پیدا نمیشه.خیلی نجیب و خوب هست.وقتی ناراحت میشه منم ناراحت میشم.دوست ندارم گریه کنه.قبل ها وقتی گریه میکرد منم گریم میگرفت و با هم گریه میکردیم.ولی الان نمیتونم اونطوری باشم.اون خیلی من رو دوست داره ولی من نمیدونم دوسش دارم یا نه!.میخوام راهنماییم کنین که چطور بفهمم من واقعا میتونم باهاش زندگی کنم یا نه.من دوسش دارم یا نه؟

از نظر اخلاق هم هیچ مشکلی با هم نداریم.

دوست دارم با دختر های دیگه هم دوست بشم ولی با اونا فقط رابطه داشته باشم ولی فقط با این ازدواج کنم.

چند وقتی شده بود که اون از دستم ناراحت میشد به خاطر اینکه میگفت تو اصلا ازم خبر نمیگری.بهم محبت نمیکنی.منم دخترم.نیاز به عاطفه دارم.منم هر کاری میکردم اون انگار فکر میکرد محبت نمیکنم.ولی من همه سعی خودمو برای بهتر حرف زدن باهاش میکردم ولی باز شبا زنگ میزد و گریه میکرد.
شبا همش خوابم میبره.میگه روز که خبر نمیگیری ، شب ها هم که خواب داری ، پس کی وقت منو داری!

خواهش میکنم بهم بگین من چم شده.گیر افتادم بخدا.اون عاشقمه.نمیتونه بدون من زندگی کنه.ولی من هنوز نمیدونم دوسش دارم یا نه.کمکم کنین تورو خدا!!!

جدیدترین سوالات





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

ارتباط جوان وجنس مخالف

سلام 3 فرزند دارم دختربزرگم ازدواج کرده دختر دوم وپسر سومم دانشجو هستند شوهرم هم 4سال پیش فوت کرده مشکل خاصی نداشتیم تا اینکه به تازگی متوجه رفتارهای مشکوکی از طرف پسر 22ساله ام شدم اینکه 5ماه پیش شبها دیربه خونه میامد میگفت پیش دوستامم دوستاش رو هم میشناختم خیلی مرا دوست دارد و به من قول داده که قدر من که مادرش هستم را میداند و به دنبال هیچ خلافی نیست وتنها نگرانیش بیکاری است که مثل خوره به جونش افتاده اما اکنون مدت 3ماه است که پیامهای مشکوک داره و شبها اصلا خونه نمیاد و جواب در ست هم نمیده که کجاست با کنجکاوی که کردم فهمیدم زنی 26ساله با یک بچه از اقوام شوهرم که از همسرش جداشده و به گونه ای که با من اظهار دوستی هم دارد مخفیانه با پسرم ارتباط تلفنی دارد البته شک داشتم تا اینکه مطمئن شدم طی دشمنی که اقوام شوهرم با من دارند در فکر منحرف کردن پسرم هستند پسرم نمیداند که من قضیه را فهمیدم و تازه بگم هم از من مخفی میکند و احتمال بدتر شدنش هست خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید چه کار کنم که فکر این زن را از سرش بیرون کند برم مخفیانه به زنه بگم یا سر و صدا کنم  یاا صلا از شهر بروم می دونم هر جا برم این زن دنبال ما میاد او به دنبال ابرو ریزی خانوادگی ماست و پسرم هم باور نمیکه و گول ظاهر را خورده است لطفا هر چه سریعتر جواب مرا بدهید چه کار کنم ؟ ممنون



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

8


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

8 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



18615
9813
63918

Guest

سلام.شما نباید تو کارای پسرتون دخالت کنید.باید بگذارید راه خودش را برود.بعد از اینکه از اون خانم سیراب شد خودش کنار میکشد..در ضمن اون خانم نمیخاد آبرو شمارا ببره.
0
امتیاز


18615
9813
63918

Guest

من فقط یک نکته رو میگم
این که میگی هدفشون بردن آبروی شما است
یک توهم زنانه رایج است.
0
امتیاز


18615
9813
63918

Guest

هم آن زن مطلقه و هم پسر شما نیاز جنسی دارند .نیاز جنسی پسران جوان بسیار بیشتر از خانم ها است .
آنها درمورد ازدواج بطور جدی فکر ویا تصمیمی ندارند .
آزادش بگذارید و به او گیر ندهید.با مخارج این روزها برای شروع زندگی مشترک و ازدواج ،مشکلات بسیار بزرگتری ایجاد میکندبه این مشکلات بیشتر فکر کنید .
آن خانم مطلقه به پسرتان و خانواده شمالطف میکند .
کاری نکنید پرده ء احترام خانوادگی بین شما و پسرتان ضعیف شود .
من مردی 55 ساله هستم .
0
امتیاز


18615
9813
63918

Guest

از نظر من یک زن مطلقه با یک بچه حق نداره تو زندگی یک پسر بی تجربه وارد بشه و این گستاخی اون زن رو نشون میده..
0
امتیاز


18615
9813
63918

Guest

من فکر میکنم که اون زن نمی خواد آبروی شما رو ببره برعکس دنبال پسر شماست و میخواد با پسرتون ازدواج کنه.. یک زن مطلقه با یک بچه را فقط مردان چشم چرون زندار یا یک مطلقه یا بیوه سن و سال دار نگاه میکنه.. حالا چه تیکه ای بهتر از پسر شما؟ هم مجرده و هم بی تجربه..
اما بذار من یک مورد رو ذکر کنم.. هر چه زودتر این موضوع رو پیگیری و تموم کن چون بیشتر زنانمطلقه با مهارت و ترفندهایی که بلندند میتونن مردها رو از راه بدر کنن حتی سر به راه ترین مردها رو.. اگه زودتر نجنبین پسرتون به خاطر اون زن جلوی شما می ایسته.. پس هنوز تا چشماش رو اون زن کور نشده اقدام کنید.. حتی با یک مشاور صحبت کنید..
0
امتیاز


0
101
140

alemedahr

لیست کنید و با هم روی موردهای مختلف فکر کنید. در مقابلش گارد نداشته باشید، باید و نباید نگویید و نصیحت هم نکنید. کار سختی است ولی لازم است. «با هم فکر کنید.» بهتر است مشاوره حضوری هم داشته باشید و به این متن اکتفا نکنید.
به خدا توکل کنید تا از این گردنه هم به سلامت عبور کنید.
موفق باشید
0
امتیاز


0
101
140

alemedahr

دارد دیر یا زود شغلی برایش پیدا می شود (البته اگر پرتوقع نباشد). در ابتدا می تواند روی کمک شما هم حساب کند و کم کم روی پای خودش بایستد. خلاصه سعی کنید به شما کاملا اعتماد کند و با شما مشورت کند. اگر همین زن را پیشنهاد داد برنیاشوبید و در کنار او موارد دیگری را هم مطرح کنید و سعی کنید خوبی ها و بدی های هر مورد را به کمک هم
0
امتیاز


0
101
140

alemedahr

سلام شاید بهتر باشد با پسرتان صحبت کنبد و پیشنهاد بدهید که ازدواج کند! بگویید همه جوره کمکش می کنید که بتواند ازدواج کند و در مشکلات ازدواج تا جایی که برایتان مقدور است یاریش می کنید. بگویید اگر کسی را در ذهن دارد معرفی کند تا برایش اقدام کنید. بگویید درکش می کنید که در این سن نیاز به ازدواج داشته باشد و چون تحصیلات دانشگاهی
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.