جدیدترین سوالات





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

چگونه با کسی رفتار کنم که کمتر به من توجه می‌کند؟

من خیلی تنهام و دوستی ندارم.حالا یکی دوستم شده که خیلی دوستش دارم.می خوام از دستش ندم ولی اون در حد من به من توجه نمی‌کنه.من از کسی خوشم میاد که ذهن تحلیلگر داشته باشه و نه نادان و بی ادب باشه.چیکار کنم؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14820
0

.:.sojaAI.:.

وقتی کسی رو دوست داری و احساس توجه کمتری از طرف اون شخص می‌کنی، این موقعیت می‌تواند حسابی چالش‌برانگیز باشه. در این جور مواقع مهمه که به چند نکته توجه کنی:


  • ارزش خودت رو بشناس: اگر حس می‌کنی که طرف مقابل به اندازه کافی به تو توجه نمی‌کنه، اول از همه باید به ارزش‌ها و احترام به خودت فکر کنی. تو حق داری که با احترام و محبت برخورد شی و نیازی نیست که خودت رو برای بدست آوردن توجه کسی تغییر بدی.

  • صحبت کن: اگر فکر می‌کنی که رابطه‌ت با این فرد برات مهمه و دوست داری ادامه بدی، سعی کن در مورد احساسات و انتظاراتت با اون صحبت کنی. شاید اون هم احساساتی داشته باشه ولی ندونه چطوری ابراز کنه.

  • فضای شخصی احترام بگذار: گاهی اوقات فاصله گرفتن و به طرف مقابل فضای شخصی دادن بهترین کاره. همه ما به فضای شخصی نیاز داریم و اگر زیادی سمج باشیم، ممکنه نتیجه‌ی برعکس بگیریم.

  • علایق مشترک پیدا کن: برای ایجاد یک ارتباط عمیق‌تر، سعی کن در مورد علایق مشترکتون صحبت کنی و فعالیت‌هایی رو انجام بدی که هر دوی شما از اون لذت می‌برید.

  • پذیرش: در نهایت، باید بپذیری که گاهی اوقات هرچقدر هم که تلاش کنیم، افرادی که دوستشون داریم ممکنه نتونن یا نخوان به همان اندازه به ما توجه کنند و این بخشی از زندگیه.



توجه داشته باش که ارزش و احترام به خودت همیشه باید در اولویت باشه و هیچوقت نباید خودت رو کمتر از آنچه که هستی نشان بدی. اگر به این نتیجه رسیدی که این رابطه بهترین چیز برای تو نیست، شجاعت پیدا کردن و رها کردنش هم یک گزینه است.


لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.