جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

بازیابی رمز جیمیل

سلام خسته نباشید امیدوارم که کمکم کنید تا رمز جیمیلمو بازیابی کنم من شرایطشو میدونم و انجام دادم نشد فقط دو تا سوال اینکه یکی از سوالاتش اینه نشانی رایانامه‌ای را وارد کنید که می‌توانید در این لحظه بررسی کنید. بهتر است از رایانامه‌ای استفاده کنید که قبلاً به این حساب اضافه کرده‌اید.
یعنی چی متوجه نشدم
بعد از طریق شماره همراه که کد میفرستن و انجام میشه اگه میدونید ممنون میشم کمک کنید فقط اینکه میگه از آخرین آی پی استفاده بشه رو نمیدونم



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

3


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

3 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



1903
477
3138

solmazj

بازیابی رمز جیمیل بدون استفاده از ایمیل پشتیبان و شماره تلفن
اگر شما در حین ساختن حساب کاربری خودتان، ایمیل پشتیبان خود یا شماره تلفن‌تان را در جیمیل ثبت نکرده باشید هم می‌توانید با روش زیر، رمز عبور خودرا به راحتی بازیابی کنید.

مرحله‌ی اول
وارد Gmail.com شوید و ایمیل خود را وارد کنید، اینتر بزنید و سپس روی «گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟» کلیک کنید.

مرحله‌ی دوم
در این صفحه از شما خواسته می‌شود که آخرین رمز عبوری را که در خاطر دارید بنویسید و سپس دکمه‌ی ادامه را بزنید.

مرحله‌ی سوم
در اینجا شما باید سال و ماه دقیق ساخت حساب کاربری خود را به‌صورت میلادی وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر نتوانید این کار را به‌درستی انجام دهید، نمی‌توانید رمز عبور خود را تغییر دهید. پس از وارد کردن سال و ماه دقیق ساخت حساب کاربری خود به میلادی، دکمه‌ی «Next» را بزنید.

مرحله‌ی چهارم
درصورتی که سال و ماه ساخت حساب کاربری خود را به‌درستی وارد کرده باشید به صفحه‌ی تغییر رمز ورود فرستاده می‌شوید. در این صفحه شما می‌توانید رمز عبور جدیدی را برای جیمیل خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که نمی‌توانید دقیقا از رمز عبور قبلی خود استفاده کنید و باید رمز عبور جدیدی را برگزینید.

در آخر نیز برای تغییر رمز بر روی «Change password» کلیک کنید.
0
امتیاز


1903
477
3138

solmazj

بازیابی رمز جیمیل با ایمیل پشتیبان
اگر شما در حین ساختن حساب کاربری خودتان، ایمیل پشتیبان خود را در جیمیل ثبت کرده باشید می‌توانید با روش زیر، رمز عبور خود را به‌راحتی بازیابی کنید.

مرحله‌ی اول
وارد Gmail.com شوید و ایمیل خود را وارد کنید، اینتر بزنید و سپس روی «گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟» کلیک کنید.

مرحله‌ی دوم
در این صفحه از شما خواسته می‌شود که آخرین رمز عبوری را که در خاطر دارید بنویسید و سپس دکمه‌ی ادامه را بزنید.

مرحله‌ی سوم
در اینجا شما باید کدی را که به ایمیل پشتیبان‌تان فرستاده می‌شود برای جیمیل بفرستید. بر روی «Send» کلیک کنید تا کد احراز هویت به ایمیل شما فرستاده شود.

توجه داشته باشید که جیمیل کد مربوطه را به ایمیل پشتیبانی که قبلا ثبت شده است و سه حرف اول آن برای شما نمایش داده شده است، ارسال می‌کند.

مرحله‌ی چهارم
کد احراز هویتی را که به ایمیل پشتیبان شما فرستاده شده است در این صفحه وارد کنید و سپس «Next» را بزنید. توجه داشته باشید که فقط ارقام را وارد کنید.

مرحله‌ی پنجم
درصورتی که ارقام را درست وارد کرده باشید به صفحه‌ی تغییر رمز عبور فرستاده می‌شوید. در این صفحه شما می‌توانید رمز عبور جدیدی را برای جیمیل خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که نمی‌توانید دقیقا از رمز عبور قبلی خود استفاده کنید و باید رمز عبور جدیدی را برگزینید.

در آخر نیز برای تغییر رمز بر روی «Change password» کلیک کنید.
0
امتیاز


1903
477
3138

solmazj

سلام دوست عزیز
بازیابی رمز جیمیل با استفاده از شماره‌تلفن همراه یکی از ساده‌ترین راه‌های بازیابی پسورد جیمیل است و توسط اجرای آن می‌توانید رمز عبور خود را تغییر داده و با رمز جدید وارد جیمیل خود شوید. اما توجه داشته باشید که برای استفاده از این روش لازم است که در زمان ساخت اکانت جیمیل، شماره‌تلفن همراه خود را ثبت کرده باشید. در غیر این صورت این راه برای شما جوابگو نخواهد بود.
- در آدرس بار مرورگر خود آدرس ( لینک ) را وارد کرده و اینتر کنید. یا در صفحه اصلی مرورگر گوگل از بالای صفحه سمت چپ، گزینه Gmail را انتخاب نمایید.
- آدرس جیمیل خود را در کادر مربوطه وارد کرده، سپس گزینه « گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟ » یا « Forget Password » را انتخاب نمایید.
- از شما درخواست می‌شود تا آخرین رمز عبوری که به یاد دارید یا قسمتی از آن را وارد کنید. سپس « Next » یا همان « بعدی » را انتخاب نمایید.
- در صفحه‌ای که باز می شود، دو گزینه به شما پیشنهاد می‌شود:
• Send Text Massage: که به دریافت کد بازیابی از طریق ارسال پیامک اشاره دارد.
• Get a Call: که برای دریافت کد بازیابی از طریق تماس تلفنی از سوی گوگل می‌باشد.
بسته به صلاحدید خود یکی از گزینه‌های مذکور را انتخاب نمایید.
- در اس‌ام‌اسی که برای شما ارسال می‌شود یا در تماس تلفنی از سوی گوگل، کد عددی به شما اعلام خواهد شد که باید آن را در کادر مربوطه وارد نمایید. دقت داشته باشید که این کد را تنها به‌صورت عددی وارد کنید.
- درصورتی‌که کد را به‌درستی وارد کرده باشید، صفحه تغییر رمز عبور برای شما باز می‌شود. در این صفحه از شما خواسته شده که رمز عبور جدیدی برای جیمیل خود انتخاب کرده و با آن وارد اینباکس خود شوید. توجه داشته باشید که در این مرحله، اجازه استفاده از رمز عبور قبلی خود (در صورت به یادآوردن یا حدس صحیح) را ندارید.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.