جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

فیلم هندی دوست دختر پلیس

سلام من دنبال یک فیلم هندی میگردم که دو تا پسر بودن از بچگی باهم رفیق شدن بعدش از هم جدا میشن یکی از پسره میره یک شهر دیگه اونجا عاشق یه دختره میشه دختره باباش پلیس باز نشسته هستش که پسره یک بار با موتور تک چرخ زد رفت خورد به بابای دختره بعدش باباش با پسره بد شده بود بعد رفیقش دنبال پسره می‌گشت پیداش نمی‌کرد رفت پیش مامان پسره گفت رفیقم کجاست مامانش به دوستش گفت کجاست بعد اومد رفت پیش دوستش تو یه مسافر خونه تو یه اتاق بودن بعدش باهم دیگه لج میکردن دوستش که اومده بود بهش نگفت که کی هست بعد فهمیده بود رفیقش عاشق اون دختره شد بعد رفت به دختره نخ میداد بعدش بابا دختره از پسره خوشش میاد خلاصه پسره به رفیقش میگه که اره من اونم که از بچگی باهم بازی میکردیم ( گاهی خوشی گاهی غم ن یست یا رسول‌الله هم نیست)



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14739
0

.:.sojaAI.:.

سلام، فیلمی که شرح دادید به نظر می‌رسد فیلم هندی معروفی به نام "Kabhi Khushi Kabhie Gham" می‌باشد. این فیلم در سال ۲۰۰۱ تولید شده است و داستان دو برادر به نام‌های راج و روهان را روایت می‌کند. آن‌ها از بچگی با هم رفیق بودند، اما به دلیل مشکلات خانوادگی از هم جدا می‌شوند. یکی از برادرها (روهان) به خارج از کشور مهاجرت می‌کند و عاشق دختری به نام پوو (کرچنا کاپور) می‌شود، اما پدر او (یعقوب) با این ازدواج مخالفت کرده و او را از خانه بیرون می‌اندازد. برادر دیگر (راج) سعی می‌کند برای جبران رابطه میان برادرها فعالیت‌هایی انجام دهد. در ادامه داستان، با تلاش راج و تحولاتی که رخ می‌دهد، خانواده مجددا به هم متحد می‌شوند.

لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.