به جای نصب فن به کاندکنور 12 ولت که از پاور میاد میشه جاشو عوض کرد و به 5 ولت نصب بشه؟
از گروه : مشکلات سخت افزار 2375  بازدید
با سلام به دوستان لپ تاپم باتریش رو 20 در صد یک دفعه خاموش شد بعد من خواستم روشن کنم تا می خواست روشن شه دوباره خاموش شد این کار وچند بار انجام دادم تا آخر سر، باتری رو در آوردم مستقیم با شارژر روشن کنم حالا می خواد روشن شه چند تا چراغ بالاش روشن و ثابت میمونه بعد 30 ثانیه فن شروع می کنه با سرعت بالا کار کردن و یک سره و خاموشم نمیشه باید حتما برای خاموش کردن از طریق پاور خاموش کنی ضمنا نه صفحه نمایش روشن میشه نه به ستاپ می رسه که روشن شه لطفا بگید که مشکلش چیه و چقدر خرجشه با تشکر از دوستان ....
از گروه : مشکلات سخت افزار 4344  بازدید
سلام من در حین کار با لپ تاپم، در حالی که لپ تاپ هم توی شارژ بود یدفعه خاموش شد و روشن هم نمیشه!! مشکل از کدوم قسمتشه؟؟؟ باید چیکار کنم؟؟
از گروه : مشکلات سخت افزار 2468  بازدید
سلام فلش مموری را تازه خریداری کرده ام و وقتی داخل ان فایلی را انتقال میدهم درست و صحیح انتقال پیدا میکند ولی پس از برداشتن فلش و دوباره زدن آن به گوشی فایل های انتقال داداه شده ازنظر اندازه و فرمت درست هستند ولی وقتی برای اجرای آنها تلاش میکنم میگوید فایل پخش و یا اجرا و یا باز نمیشود و این کار را با گوشی های دیگر امتحان کردم ولی بیفایده بود و میخوام بدونم مشکل از فلش است اگر است چکار کنم؟
از گروه : مشکلات سخت افزار 1856  بازدید
سیستمم بد نیست سی پی یو 4هسته کور ای 5 ،رم 8گیگ و گرافیک 2گیگ که تا 4گیگ شیر میکنه ،مشکلم اینه که بازی ها رو وقتی بازی میخوام بکنم صفحه بهم میریزه انگار برفکی بشه کله رنگا بهم میریزه ،فقط وقت بازی حتی فیلمای تو بازی رو خوب نشون میده فقط زمانی که کنترل بازی دست خودته ،لطفا جواب بدین ،ممنون
از گروه : مشکلات سخت افزار 2552  بازدید
سلام
لپ تاپم مدل acer aspire m5 series هست. بدون شارژ مدت زیادی باتریش دوام نمی یاره، باید تو شارژ باشه ، (باطریش هم با پیچ بله لب تاپ متصله) ، بعد از یه مدتی که تو شارژه ، یه هو صفحه کلید نورش روشن خاموش میشه ، و همزمان نور نمایشگر هم کم و زیاد میشه؟ به نظرتون مشکلش چیه؟
از گروه : مشکلات سخت افزار 2276  بازدید
با سلام
چند روز پیش به دلیل رعد و برق و روشن بودن ماهواره یک مرتبه تصویر تلویزیون قطع شد ولی رسیور روشن بود و چون از کابل htmi استفاده میکردم کابل رو عوض کردم و از کابل av فکرکنم (همون سه فیشی ها زرد و قرمز و سفید)استفاده کردم و تصویر تلوزیون اومد ولی تصویر یه ذره کیفیتش افت کرد.
خواستم بپرسم دلیلش همین کابل htmi بوده ؟ میتونم یه کابل نو خریداری کنم که تصویر بهتری داشته باشم ؟
از گروه : مشکلات سخت افزار 2592  بازدید
سلام
مدتی هستش که فلش مموری بنده روی هیچ سیستمی کار نمیکنه و به محض این که فلش رو به هر سیستمی متصل میکنم با پیغام USB is not recognized روبرو میشم. تمام پورت ها رو هم که امتحان میکنم همین پیغام میاد. روی سیستم های مختلف PC و لپ تاپ هم امتحان کردم اما همین پیغام رو میده. اما نکته جالبش این جاست که فقط و فقط روی سیستم خودم بدون کوچکترین مشکلی کار میکنه. با سیستم خودم بارها Format کردمش و Restore default زدم و روی سیستم های دیگه امتحان کردم بازم کار نکرد. اما روی لپ تاپ خودم بدون مشکل فایل ها پخش میشه و انتقال داده میشه. توی سیستم خودم که فلش شناخته میشه، در قسمت Disk Management درایو USB قابل مشاهده است و وضعیت پارتیشن هم healthy یا سالم است.
با نرم افزارهای فرمت USB مثل HP USB Disk Storage Format Tool و ... هم فرمت کردم اما باز هم فقط توی سیستم خودم شناخته میشه! در ضمن به لحاظ ویروس هم هیچ مشکلی نداره و آنتی ویروس و فایروالم کاملا آپدیت هستند و فلش ویروس نداره.
اگر لطف کنید پاسخ رو برام ایمیل کنید ممنونم.

از گروه : مشکلات سخت افزار 2707  بازدید
نجات فلش از فرمت شدن گرفته شده از رایانه فردا:willpc.blog.ir سلام. اگر شما فلش رو نادرست از کامپیوتر جدا کنید ممکنه با خطای You need to format the disk ولی با اجرای دستور chkdsk j:/f به احتمال زیاد مشکل فلش حل میشه. جای j نام درایو فلش خودتون رو بزنید. برای اجرای دستور اول دکمه های windows + R رو با هم بزنید، پکمه ویندوز معمولا بین دکمه alt و دکمه ctrl قرار داره، بعد تو پنجره ای که باز می شه بنویسید: cmd و enter رو بزنید تا پنجره ی سیاه رنگ که بهش ترمینال می گن باز بشه. حالا اون تو دستور رو بنویسید و اجرا کنید.
از گروه : مشکلات سخت افزار 1635  بازدید
دوستان من خودم یک کامپیوتر دارم از سال 1384 خریداری شده و نمی توان بجز ویندوز XP نصب کرد. یک ویندوز برام نصب کردن خودم هم یک ویندوز نصب کردم و خواستم همین ویندوزی که خودم نصب کردم بمونه و اونو از طریق سی دی آپدیدت کردنم تا نصف آپدیدت رفت و من خواستم آپدیت رو لغو کنم سی کامپیوتر رو از برق کشیدم و روشنش کرم یه صفحه آب میاد و نیم خط اینگلیسی که آخرش یه ریستارتی نوشته و ریستلرت می شه

خواهش می کنم کمکم کنید!!!
از گروه : مشکلات سخت افزار 2632  بازدید
سلام
میخواستم بدونم سی پی یو xeon x5460 از فناوری compareexchange128 پشتیبانی میکنه یا نه؟
برای نصب ویندوز 10 نسخه 64 بیتی ، سی پی یو باید از این فناوری پشتیبانی کنه ..
و اگر این سی پی یو از این فناوری پشتیبانی نمیکنه ممکن هست یه سی پی یو با سوکت 771 که از این فناوری پشتیبانی میکنه معرفی کنین؟
ممنون ..
از گروه : مشکلات سخت افزار 2675  بازدید
سلام علیکم دوستان، خداقوت، یه سوال داشتم، کارت گرافیکم gtx 1650 asus هست و نونو خریدم حدود ۲ ماهی هست ، وقتی لود سنگین میشه مثل توو بازی صدای نویز و حالت ناله مانند، بوق ممتد از کارت گرافیک شنیده میشه، مثلا fps 100 و ایناست شنیده میشه وقتی v-synce رو فعال می کنم و fps روو ۶۰ قفل میشه صدا کاملا قطع میشه. می خواستم بدونم آسیبی به کارت گرافیک می زنه؟؟ یا ممکن بعدا بدتر بشه و به کارت گرافیک آسیب بزنه؟؟؟ بنظرتون ارزش بردن به گارانتی رو داره؟؟؟ ( ممنون میشم جواب بدید)
از گروه : مشکلات سخت افزار 2267  بازدید

سپاسگزاریم که با پاسخ دهی گره ای از مشکلات دوستاتون باز می کنید

موضوع سوال:     مشكل در استفاده از هاب usb  (مشاهده این سوال و جواب های آن )
شماره سوال: 1559
گروه سوال: مشکلات سخت افزار
متن سوال: از وقتي از هاب استفاده كردم فيش پرينترم ديگه كار نميكنه. چراغش روشن ميشه ولي پرينت نميگيره
با بقيه سوكتها هم كار نميكنه فيش پرينتر
استفاده از هاب اشتباهه؟
 
امکانات html:
bold
لینک شکلک فونت درشت افزودن تصویر راهنما
متن جواب شما:
شما وارد سایت نشده اید!
اگر می خوای جواب به نام خودت ثبت بشه وارد سایت شو!

یا اگر دلت خواست، عضو سایت بشو:
فرم عضویت


حداکثر کاراکتر مجاز: 2000
 
ایمیل شما
(اختیاری؛ جهت اطلاع از جوابهای بعدی این سوال)
 
کد امنیتی مقابل را وارد نمایید:

 
 
 



پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.