سلام
ببخشید ، من چند سال پیش ، که البته خیلی دور نیست یه تیکه ای از یه فیلمی دیدم که از اون موقع تا حالا دارم دنبالش می گردم.
فیلم امریکایی یا انگلیسی بود
راجع به دختری بود که خیلی پول دار بود و تا اون زمان به صورت خصوصی و خارج از مدرسه (البته فکر کنم) درس خونده بود بعدپدرش براش مشکلی پیش میاد که اون رو به یه دبیرستان یا دانشگاه شبانه روزی میبره که بچه ها می تونن اونجا بخوابن
یکی از هم اتاقی هاش خیلی پر خور بود ، فکر میکنم ، تاکید می کنم فکر می کنم یکیشونم شبا از ازمایشگاه مدرسه استفاده می کرد
اون دختره به محض این که وارد مدرسه میشه ، گروهی از دخترا (که یکیشون مثلا بهترین مدرسه بود و عاشق بهترین پسره مدرسه بود)باهاش به مشکل می خورن و بهش حسودی می کنن.
یه جای دیگش هم که همه باید سحر از خواب پاشن و برن تو حیات دختره از رو شیروونی فرار می کنه و میره توی اتاقی که از قضا همون (بهترین پسر مدرسه ) توی اون اتاق توی وان بوده (که پوشیده بود) . (به احتمال زیاد تا اونجایی که من یادمه هم دیگرو ندیدن).
یه چیزی رو خوب یادمه دختره موهاش بلوند بود و یه گوشی و لب تاپ APPLE هم داشت ، اون دختره هم که بهش حسودی می کرد موهاش فر بود.(امیدوارم اشتباه نکرده باشم)
توروخدا بی زحمت اسمشو بهم بگید از وقتی دیدم درگیر بقیشم
البته امید وارم با این نشونه هایی که من دادم ، بتونین چیزی بفهمین
ممنونم
دیبا هستم



سوال های تصادفی



سلام من دختری هستم 22 ساله و مجرد. خانواده مذهبی ندارم اما خودم با این که محجبه نیستم ولی مقید به خوندن نماز هستم. اما از لحاظ جنسی به شدت داغم. به طوری که گاها مجبور به خود ارضایی میشم. اما الان به شدت دوست دارم ازدواج کنم.مدت یک ماهه با یک آقایی آشنا شدم که با خانواده ام هم آشناشون کردم. و ایشون گفتن که قصد ازدواج دارن. قرار بود بیان خواستگاری اما ایشون مدام به من شک میکردن و موبایلم رو چک میکردن و... تا اینکه رابطشونو با من به هم زدن. الان دوباره پیام داده که میخواد برگرده . اولا متوجه شدم که با یک خانوم دیگه در حد تلفنی در رابطع بوده . البته میگه اصلا جدی نیست. البته تجربه ثابت کرده دروغگو نیست. اما سوال من: الن یه موضوعیو مطرح کرده که اینجوی بخواد ازدواج کنه مجبور به سین جیم میشه و اذیت میشه. واسه همین گفت یه مدت فقط دوست باشیم. من هم قبول کردم اما... ایشون میگه به رابطه ی عادی راضی نیست و دوست داره با هم تماس فیزیکی و معاشقه داشته باشیم تا آرامش بگیره و راحت تصمیم بگیره. البته رابطه نمیخواد ولی.... از یه ور واقعا دوسش دارم و نمیخوام از دستش بدم از یه ور حس میکنم اگه اینکارو بکنم ممکنه ازم خسته شه. چیکار کنم؟


جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

یافتن نام فیلم (برادرش عنکبوت شد!)

به دنبال اسم فیلمی هستم که فقط خلاصه ای از داستانش را می دانم...(فیلم ایرانی نیست)

کلبه ای در بالای تپه ای است که می گویند اگر کسی خود را به آن برساند آرزویش برآورده می شود. مردی عزم آن کلبه را می کند, با کلی مشقت خود را به آن می رساند . می بیند پیری جلوی درب کلبه ایستاده, مرد می خواهد وارد کلبه شود. پیر می گوید اگر وارد کلبه شوی آرزوی قلبی تو برآورده می شود و نه آرزویی که به زبان می آوری... مرد می اندیشد که آرزوی قلبی اش همان است که فکر می کند ... وارد کلبه می شود و آرزو می کند برادرش که فلج است بهبود یابد. وقتی از کلبه خارج می شود برادرش یک عنکبوت شده است...

کسی هست اسم این فیلم را بداند؟؟؟؟؟



0
امتیاز

جوابی برای این سوال در دست نیست!




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب











سلام دوست عزیز. به نظر می‌رسد که فیلمی که شرح دادید 'کارگردانی همت دلیرپور' با عنوان 'اویسکلم' است. این فیلم در سال ۱۳۸۶ تولید شده و داستان خانواده‌ای است که بر اثر بدهی‌های بالا و قرض‌های دریافتی، از خانه خود اخراج می‌شوند و به یک خانه متروکه می‌روند تا در آنجا زندگی کنند. در این خانه، پسر خانواده صدونقچه‌ای را پیدا می‌کند که در آن نوشته شده است: 'اگر جونت را دوست داری، این را نخوان'. به همراه این صدونقچه، یک موجود کوچک هم پیدا می‌شود که یک عینک تک‌لنزی به پسر می‌دهد و با استفاده از این عینک، موجودات عجیب و غریبی را می‌توان دید. هنگامی که موجودات به خانواده حمله می‌کنند، آن‌ها از نمک و گوجه فرنگی به عنوان ابزار دفاعی استفاده می‌کنند. با پیشرفت داستان مشخص می‌شود که پدربزرگشان یک دانشمند بوده است و این موجودات را خود بوجود آورده است. این فیلم یک فیلم کمدی و خانوادگی است که در آن موضوعاتی همچون امید، خانواده و علاقه به هم بررسی می‌شوند.









پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.