جدیدترین سوالات





سوال های تصادفی



وسواس - درمان
با سلام
خسته نباشید .
من چند وقته دچار وسواس شده ام مثلا شب که از خیابان یا جاده عبور می میکنیم مدام پشت سرمو نگاه می کنم که خدای نکرده کسی زیر ماشین نرفته باشه مثلا چند روز پیش موقعی که از خیابان رد می شدم چون خیلی حساسم چشمم به یه سیاهی خورد و فکر کردم که آدم بود رفت زیر ماشین و چند روز از اون می گذره و فعلا اعصابم خورده که نکنه اون یه آدم بوده که رفته زیر ماشین و راننده متوجه نشده و من در این میان احساس گناه می کنم چون می گم من که اون سیاهی رو دیدم باید به راننده می گفتم پس تقصیر و گناهش به گردن منه . به خدا دارم عذاب می کشم و آنی آرامش ندارم و این فکر کلا لذت و امنیت و آرامش و تمرکز و تعادل را از من گرفته . به نظر شما واقعا این حادثه اتفاق افتاده یا نه اینکه من مشکل دارم . چه جوریه ... الان مدام می خام برم از اون محل با با ذکر مشخصات و مکان و زمان اونجا از اونایی که نزدیک اون خیابون هستند بپرسم تا خیالم راحت بشه و الا مدام عذاب می کشم ... و زندگیم ریخته به هم . شما را به خدا کمکم کنید . چیکار کنم خدایا ؟


جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

شخصیت ISTJ در آزمون شخصیت شناسی MBTI

ویژگی های شخصیت ISTJ در آزمون شخصیت شناسی MBTI (مایرز بریگز) چیست؟



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

5


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

5 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



20322
9832
67721

Guest

برخی از شخصیت های معروفی که شخصیت ISTJ دارند:

برخی از شخصیت های معروفی که شخصیت ISTJ دارند
0
امتیاز


20322
9832
67721

Guest

شخصیت ISTJ
0
امتیاز


20322
9832
67721

Guest

ISTJ ها منطقی، سازمان یافته، معقول و جدی هستند، سنتی هایی که از منظم و مرتب نگه داشتن زندگی خود و محیط اطرافشان لذت می برند. معمولاً افرادی جدی و کم حرفی هستند و از طریق نظم و دقت و قابلیت اتکا و اعتماد بالا به موفقیت دست می یابند. آنها قادرند هر چیزی که حواسشان را از کارشان پرت می کند متوقف کنند تا رویکرد منطقی خود را عملیاتی کنند و قادر باشند تصمیمات دشواری بگیرند که تیپ های دیگر از آن ها اجتناب می کنند.
واقع بینانه و مسئول، ISTJ ها اغلب مثل زنبورهای کارگر دیده می شوند که تلاش، پشتکار و مجاهدت مداوم برای رسیدن به اهداف خوددارد با وجود قابل اعتماد و اتکا بودن و حسن نیت اما ISTJ ها به سختی می توانند نیازهای عاطفی دیگران را درک کرده و به آن ها پاسخ دهند.
0
امتیاز


20322
9832
67721

Guest


Iدرونگرایی در مقابل برونگرایی: ISTJ تمایل به آرامش و احتیاط و مدارا دارد . آنها به طور کلی ترجیح می دهند با چند دوست نزدیک و صمیمی باشند به جای یک دایره گسترده ای از دوستان و آشنایان ، آنها در موقعیت های اجتماعی انرژی مصرف می کنند در حالی که برونگراها انرژی به دست می آورند.

S – حس کردن در مقابل شهود: ISTJ ها بیشتر تمایل به واقعیات و قطعیات دارند تا چیزهای انتزاعی . آنها تمرکز توجه خود را بر روی جزئیات قرار می دهند به جای تصویر بزرگ ، به واقعیت های موجود بیشتر اهمیت می دهند تا امکانات آینده.

T – تفکر در برابر احساس: ISTJ ها ارزش هدف را بیشتر از تمایلات شخصی می دانند. زمان تصمیم گیری آنها به طور کلی به منطق وزن بیشتری می دهند تا به ملاحظات اجتماعی.

J – قضاوت در مقابل ادراک: ISTJ ها ترجیح می دهند فعالیت هایشان را برنامه ریزی کنند و زود تصمیم بگیرند. آنها با پیش بینی کردن شرایط احساس کنترل می کنند.
2
امتیاز


20322
9832
67721

Guest

ISTJ (درونگرا ، حسی ، فکری ، قضاوتگر) مورد استفاده در آزمون های منتشر شده تشخیص تیپ مایرز بریگز Myers–Briggs Type Indicator و یا همان آزمون MBTI است و برای اشاره به یکی از شانزده نوع شخصیت به کار می رود .
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.