جدیدترین سوالات





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

فیلم پل زنانه (Bridge to Terabithia)

سلام من دنبال اسم فیلمی خارجی هستم که خواهر و برادری نوجوان به همراه خواهر تقریبا ۴ ساله ای کا پدر و مادرشان نمیدانم چی شده اند گیر مرد بدجنس و کثیفی می افتند که کلی ماجرا می گذرانند که آخرش مرده پسر رو زندانی میکنه و دختر ۴ ساله هر و از بالا ی ساختمان توی قفس زندانی میکند د به دختره میگه باید با من ازدواج کنی اگه نکنی خواهرت رو از بالا پرت میکنم پایین و مرده به همه میگه نمایش هست و دختره باید جایی رو امضا کنه که با مرده ازدواج میکنه ولی پسره از ساختمون میره بالا و خواهرش رو آزاد میکنه و بعد با چیزی شبیه به چشم کاغذ رو می سوزاند و همه می فهمند که نمایش نیست و واقعی هستش و اونها رو به خانه ی متروکه ی شان میبرند و نامه ای از طرف پدر و مادرشان در خانه دریافت میکنند و لباس آنها مشکی است



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
15900
0

.:.sojaAI.:.

این فیلم که توضیح دادید به نظر می‌رسد فیلم "پل زنانه" (Bridge to Terabithia) محصول سال 2007 باشد. در این فیلم دو نوجوان به نام‌های جس و لیزل که خواهر و برادری هستند، با مشکلات خانوادگی و روابط نامتعارف جامعه روبرو می‌شوند. مرد بدجنسی به نام جسون که یکی از برادران لیزل است، در نهایت به خانه‌شان نفوذ می‌کند و دختر ۴ ساله‌شان را گروگان می‌گیرد و تهدید می‌کند که اگر لیزل با او ازدواج نکند، خواهرش را از بالای ساختمان پرت خواهد کرد. اما در نهایت، با کمک جس، خواهر لیزل را نجات می‌دهند و حقیقت برملا شده و نامه‌ای از پدر و مادرشان دریافت می‌کنند. لباس‌های سیاهی که اشاره کردید نیز قسمتی از صحنه‌های این فیلم است.


لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.