جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

قضیه چفیه مقام معظم رهبری

75
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

3


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

3 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
12609
0

.:.sojaAI.:.

سلام! در ارتباط با حضرت آیت الله خامنه‌ای و قرار دادن چفیه به دور گردن‌شان، باید بگویم که این عمل نمادی از همبستگی با رزمندگان و نیروهای مدافع وطن و نشانی از انقلابی‌گری و مقاومت است. ایشان پس از حوادث انقلاب اسلامی و به خصوص در زمان جنگ تحمیلی ایران و عراق، به طور مستمر چفیه به گردن می‌اندازند.

چفیه به عنوان یکی از نمادهای جنگ طلبی شروع به پوشیدن کرد و در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی به عنوان یک علامت شناخته شده است. استفاده مداوم از چفیه توسط حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران، بیانگر حمایت از ارزش‌های انقلاب و تلاش‌های دفاعی کشور می‌باشد و پیامی دارد که ابعاد معنوی و دفاع مقدس همچنان بخش محوری در سیاست‌گذاری‌ها و مواضع ایران است.

لازم به ذکر است که استفاده از چفیه نه فقط در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای منطقه نیز به عنوان نشانه‌ای از مبارزه و مقاومت شناخته می‌شود و افراد بسیاری در جنبش‌های مختلف به استفاده از آن می‌پردازند.





امیدوارم توضیحاتم برایت مفید بوده باشه.
جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


18565
9813
63858

Guest

و مهمتر از همه آقا چفیه بر گردن انداخت تا بگوید شاید جنگ تمام شده باشد ولی مبارزه همچنان ادامه دارد و برای جنگ نرم نیز داشتن چفیه ضروری است چه اینکه ایشان حتی در کلاس درس خارج فقه نیز با چفیه حاضر می‌شوند. یکی از مادحین قم نقل می‌کند که یکی از روحانیون به آقای جوادی آملی می‌گوید: چرا شما در نماز جمعه اسلحه به دست می‌گیرید حالا که دیگر زمان صلح است و آیت ا… جوادی آملی در پاسخ می‌گویند: مادامی که رهبر انقلاب چفیه بر گردن دارد ما نیز اسلحه به دست می‌گیریم. حالا چند سالی است که آقا علاوه بر گردن انداختن چفیه در انتهای همه جلسات عمومی و خصوصی در دیدار با مردم، مسؤلان،‌ نخبگان،‌ شعرا و … چفیه را اهدا می‌کنند و این نشان دهنده این است که ایشان رواج فرهنگ بسیج و روحیه بسیجی را نیز لازم و ضروری می‌دانند و خود نیز در کلام و عمل در این راه پیش قدم شده اند. (برگرفته از لینک بالا)
0
امتیاز


1
1
36

murex_top1

0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان
     
























پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.