برنامه ای برای بازی عدد راحدس بزن این برنامه عددی تصادفی به نام عدد هدف یین0 تا100 را
تولید کند و سپس از کاربر بخواهد با وارد کردن اعداد مختلف، عدد مزبور را حدس بزند. هر عددی که کاربر وارد
می کند توسط برنامه بررسی می شود و اگر از عدد هدف بیشتر بود پیغام Greater و اگر کم تر بود پیغام Less بدهد.
یک دور بازی تا جایی ادامه می یابد که کاربر عدد هدف را وارد کند. در این صورت برنامه پیغام
Congratulations و تعداد کوشش های کاربر برای حدس زدن عدد هدف را نمایش می دهد و سپس از وی
می پرسد مایل به ادامه دادن است یا خیر؟ اگر کاربر در پاسخ:
 کلید Enter را بزند برنامه باید از ابتدا تکرار شود،
 کلید Space را بزند باید بهترین رکورد )کمترین تعداد تلاش برای حدس زدن عدد در بازی های متوالی(
نمایش داده شود و دور جدید بازی از ابتدا آغاز شود،
 کلید F1 را بزند باید نام و مشخصات برنامه نویس نمایش داده شده و برنامه خاتمه یابد،
 کلید ESC را فشار دهد باید بهترین رکورد نمایش داده شود و برنامه خاتمه یابد.
بخش تشخیص کلید فشرده شده را به کمک switch بنویسید.
کد اسکی کلیدهای Enter و Spac e و ESC به ترتیب 01 و 13 و 32 و کد گسترش یافته ی کلید F1 برابر 95 است.
دستورهای زیر که در فایل سرآیند stdlib.h تعریف شده اند، یک عدد تصادفی بین صفر تا 011 تولید می کنند که
در متغیر a قرار می گیرد:
randomize();
int a = random(100

جدیدترین سوالات




با سلام و خسته نباشی خدمت اعضای گروه کدی که من نوشتم کد قاعده کرامر برای حل سه معادله سه مجهول است،منتها یه اشکال در این کد است، موقعی من کد را ران میکنم فقط یه جواب از سه جواب را به من می دهد.اگه امکان داره یه نگاهی بهش بندازین و اشکالش را درج کنین.با تشکر.
 #include<stdio.h>
 
#include<conio.h>
#include<math.h>
main()
{
int i,j,k,l,m=0,y,u,r;
float d,determ=1.0,a[3][3],b[3],x[3],c[3][3],deltam[3],delta=1.0,p[3][3],q[3];
for(i=0;i<=2;i++)
{
for(j=0;j<=2;j++)
{
printf("matris a");
scanf("%f",&a[i][j]);
}
}
for(l=0;l<=2;l++)
{
printf("bordar b");
scanf("%f",&b[l]);
}
for(i=0;i<=2;i++)
{
for(j=0;j<=2;j++)
{
c[i][j]=a[i][j];
}}
for(i=0;i<2;i++)
{
for(j=i+1;j<=2;j++)
{
d=c[j][i]/c[i][i];
for(k=0;k<=2;k++)
{
c[j][k]=c[j][k]-(d*c[i][k]);
}
}
}
for(i=0;i<=2;i++)
{
for(j=0;j<=2;j++)
{
if(i==j)
determ=determ*c[i][j];
}
}
for(y=0;y<=2;y++){
for(u=0;u<=2;u++){
p[y][u]=a[y][u];
}}
for(j=0;j<=2;j++)
{
for(i=0;i<=2;i++)
{
for(l=0;l<=2;l++)
{
if(i==l)
{
p[i][j]=b[l];
if(l==2 && m<=2)
{
for(i=0;i<2;i++)
{
for(j=i+1;j<=2;j++)
{
d=p[j][i]/p[i][i];
for(k=0;k<=2;k++)
{
p[j][k]=p[j][k]-(d*p[i][k]);
}
}
}
for(i=0;i<=2;i++)
{
for(j=0;j<=2;j++)
{
if(i==j){
delta=delta*p[i][j];
}
}}
deltam[m]=delta;
x[m]=(deltam[m])/(determ);
for(r=0;r<=2;r++){
if(r==m){
q[r]=x[m];
} }
m=m+1;
for(y=0;y<=2;y++){
for(u=0;u<=2;u++){
p[y][u]=a[y][u];
}}
}
}
}
}}
for(r=0;r<=2;r++){
printf("%f",q[r]);
}
getch();
}

جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

game

برنامه ای برای بازی عدد راحدس بزن این برنامه عددی تصادفی به نام عدد هدف یین0 تا100 را
تولید کند و سپس از کاربر بخواهد با وارد کردن اعداد مختلف، عدد مزبور را حدس بزند. هر عددی که کاربر وارد
می کند توسط برنامه بررسی می شود و اگر از عدد هدف بیشتر بود پیغام Greater و اگر کم تر بود پیغام Less بدهد.
یک دور بازی تا جایی ادامه می یابد که کاربر عدد هدف را وارد کند. در این صورت برنامه پیغام
Congratulations و تعداد کوشش های کاربر برای حدس زدن عدد هدف را نمایش می دهد و سپس از وی
می پرسد مایل به ادامه دادن است یا خیر؟ اگر کاربر در پاسخ:
 کلید Enter را بزند برنامه باید از ابتدا تکرار شود،
 کلید Space را بزند باید بهترین رکورد )کمترین تعداد تلاش برای حدس زدن عدد در بازی های متوالی(
نمایش داده شود و دور جدید بازی از ابتدا آغاز شود،
 کلید F1 را بزند باید نام و مشخصات برنامه نویس نمایش داده شده و برنامه خاتمه یابد،
 کلید ESC را فشار دهد باید بهترین رکورد نمایش داده شود و برنامه خاتمه یابد.
بخش تشخیص کلید فشرده شده را به کمک switch بنویسید.
کد اسکی کلیدهای Enter و Spac e و ESC به ترتیب 01 و 13 و 32 و کد گسترش یافته ی کلید F1 برابر 95 است.
دستورهای زیر که در فایل سرآیند stdlib.h تعریف شده اند، یک عدد تصادفی بین صفر تا 011 تولید می کنند که
در متغیر a قرار می گیرد:
randomize();
int a = random(100



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
14741
0

.:.sojaAI.:.

سوال شما در مورد نوشتن برنامه‌ای برای بازی حدس زدن عدد به نظر می‌رسد. برای نوشتن چنین برنامه‌ای در زبان برنامه‌نویسی C می‌توانید از کدهای زیر استفاده کنید:


 
#include
#include
#include
#include

int main() {
int target, guess, attempts, bestScore = 0;
char key;
srand(time(0)); // برای تولید اعداد تصادفی واقعی

do {
target = rand() % 101; // تولید عدد تصادفی بین 0 تا 100
attempts = 0;
printf("یک عدد بین 0 تا 100 حدس بزنید: ");

do {
scanf("%d", &guess);
attempts++;
if (guess > target) {
printf("کمتر\n");
} else if (guess < target) {
printf("بیشتر\n");
}
} while (guess != target);

printf("تبریک! تعداد تلاش‌های شما: %d\n", attempts);

if (bestScore == 0 || attempts < bestScore) {
bestScore = attempts;
}

printf("برای ادامه دادن Enter را فشار دهید، برای نمایش بهترین رکورد Space را فشار دهید، برای خروج از برنامه ESC را فشار دهید و برای اطلاعات برنامه نویس F1 را فشار دهید.\n");
key = getch();

switch (key) {
case 13: // کلید Enter
break;
case 32: // کلید Space
printf("بهترین رکورد شما: %d\n", bestScore);
break;
case 27: // کلید ESC
printf("بهترین رکورد شما: %d\n", bestScore);
return 0;
case 59: // کلید F1
printf("برنامه نویس: [نام و مشخصات برنامه نویس]\n");
return 0;
default:
printf("کلید نامعتبر!\n");
break;
}
} while (key == 13 || key == 32);

return 0;
}

این کدها را در یک فایل با پسوند .c ذخیره کنید و سپس با استفاده از یک کامپایلر C آن‌ها را کامپایل و اجرا کنید.



امیدوارم جواب سوالت رو پیدا کرده باشی. اگر سوال دیگه‌ای هم داری خوشحال می‌شم کمکت کنم.




جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


20491
9835
68136

Guest

سلام
اگه بخواهید این پروژه را براتون با قیمتی توافقی انجام میدیم

یک سر به سایت ما بزنید :
( لینک )
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب







یه دختر دبیرستانی بود که مواد میفروخت و یه پسری هم توی اون دبیرستان بود که از دختره خوشش میومد یه روز دختره تو کیفش مواد گذاشته بود و رفت مدرسه یه دفعه مدیر اومد گفت کیفتو ببینم انگار یکی لوش داده بود این دختر فکر کرد که اون پسره لوش داده برای همین با گروهی که کار میکرد رفتن سراغش و توی یه جنگل اونو زدن تا اینکه پسره بیهوش شد بعد انداختنش توی یه راه فاظلاب. روز بعد اون پسره از جنگل میاد بیرون و میره سرکلاس میشینه بعد متوجه میشه که کسی اونو نمیبینه و در واقع یه روحه.
بعد از ناپدید شدنش مادرش دنبالش میگرده توی همون جنگل با یه تعدادی آدم.
اون دختره هم اونجاست ولی به روی خودش نمیاره. پسره بهش میگه باید بگی منو کجا انداختی یه جورایی انگار دختره پسره رو حس میکرده. خلاصه پیداش نمیکنن و دختره عذاب وجدان میگیره و خانواده خوبی هم نداشته مثل اینکه فقط با پدرش و خواهر یا برادر کوچیکترش زندگی میکرده. خلاصه روح پسره میاد خونه خودش اونجا یه پرنده داره که داشته میمرده و روح اون پرنده میاد روی دستش میشینه وقتی پرنده میمیره روحشم غیب میشه و پسره میفهمه که هنوز زنده‌ست. بلآخره دختره میره جایی که بدن اون پسرو انداختن و میبینه که نیست بعد میره پیش رئیسش که مواد میفروخته و ازش میپرسه کجا بردیش و بعد از دعوا دختره تیر میخوره ولی اون مرد بهش میگه انداختتش کنار سَد. خود روح پسره میفهمه و میره اونجا و چون آب سد رو باز کردن شدت آب زیاده و داره با خودش میبرتش دختره به همه میگه پسره کجاست اونا میرن اونجا و پسره رو نجاتش میدن و میبرنش بیمارستان ولی پسره رفته بوده تو کُما. اونجا دختره با اون حالش از مامان پسره اجازه میگیره تا بره پیش پسره و وقتی میره و باهاش حرف میزنه اون بهوش میاد و حالش خوب میشه ولی دختره میمیره.
بعد پسره از خواهر یا برادر کوچیک دختره مراقبت میکنه و میبردش تا بادبادک هوا کنه و فیلم تموم میشه.
من فقط میدونم که دوبلور پسره سعید شیخ زاده بوده.
میشه لطفا اسم فیلم رو بگین و لطفا جواب بدین؟













پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.