جدیدترین سوالات

سوال های تصادفی





جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

شیک ترین ترمووال برای سالن چه طرحی است

شیک ترین ترمووال برای سالن چه طرحی است



0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

1


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

1 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



20488
9835
68130

Guest

ترمووال ها از جنس پی وی سی یا نوعی پلاستیک هستند و جنس سخت و مقاومی دارند. ترمووال در برابر رطوبت، خط و خش و ضربه، سرما و گرما مقاوم است. کاملاً قابل شستشو و تمیز شدن هست. دیوارپوش ترمووال،وزن خیلی زیادی ندارد. ترمووال، رنگ های متنوع و زیبایی دارد. اکثر رنگ های ترمووال، چوبی یا خنثی هستند.

ترمووال ها رنگ های مشکی، قهوه ای تیره، گردویی، چوبی روشن، کرمی، سفید، طلایی، نقره ای، طوسی و سرمه ای دارند. ترمووال های با رنگ های چوبی اکثراً ظاهری رگه دار و شبیه چوب طبیعی دارند. ولی بعضی رنگ های ترمووال ها مانند سفید هم از نوع چوبی و هم به صورت خالص و بدون رگه تولید شده است.

دیوارپوش ترمووال برای دیزاین دیوار فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ترمووال را برای دیوار پشت تلویزیون، دیوارهای پذیرایی، دیوار اتاق خواب، دیوار راهرو یا ورودی آشپزخانه می توان به کار برد.

دیوارپوش ترمووال برای زیبایی بیشتر دیوارها یا پوشاندن عیب و ایرادهای دیوار به کار می رود. شما می توانید فقط بخش کوچکی از یک دیوار را با یک یا دو ترموال دیزاین کنید. در این حالت بقیه دیوار می تواند خالی بماند یا با دیوارپوش فومی، کاغذ دیواری یا بقیه دیوارپوش ها پوشانده شود.علاوه بر این می توانید کل یک دیوار را با دیوارپوش ترمووال تزیین کنید. این کار یک دیوار یکدست و یکنواخت درست می کند که می تواند ارتفاع سقف را بلندتر نشان دهد. البته این ایده برای همه خانه ها مناسب نیست.

کاربرد ترمووال برای سالن پذیرایی
اگر از رنگ های چوبی ترمووال مانند قهوه ای، گردویی و … یا رنگ های تیره آن استفاده می کنید به ابعاد و نورگیری خانه دقت کنید. در یک پذیرایی یا اتاق خواب کوچک یا تاریک، بهتر است از ترمووال تیره کمتر استفاده کنید. همچنین پوشاندن کل دیوار با ترمووال در این خانه ها درست نیست چون فضا را دلگیر و کوچک نشان می دهد. در فضایی که مبلمان یا دکوراسیون تیره دارد بهتر است از ترمووال رنگ روشن مثل سفید استفاده کنید. همچنین به دلیل برجستگی و فرورفتگی ترمووال ها، کاربرد متریال ها و مبلمان ساده تر در بخش های دیگر، زیبایی و هماهنگی بیشتری ایجاد می کند.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.