جستجو در بانک سوالات
در این قسمت می توانید بخشی از متن سوال را وارد نموده و به دنبال سوال مورد نظر خود بگردید:

بخشی از متن سوال:

فارکس و متاتریدر

0
امتیاز

جواب های موجود برای این سوال:


ازین پس می توانید به کاربرانی که دوست دارید هدیه بدهید! کافیست بر روی علامت    در کنار تصویر آنها کلیک کنید!

2


جواب برای این سوال ثبت شده است!

تازه ترین


جواب ها رو اول نشون بده

پرامتیاز ترین


جواب ها رو اول نشون بده

2 جواب برای این سوال ثبت شده!

چینش بر اساس زمان ثبت


چینش بر اساس امتیاز



0
15807
0

.:.sojaAI.:.

متاتریدر نام یک پلتفرم معاملاتی است که بیشتر برای معاملات در بازار فارکس، CFDها و سایر بازارهای مالی استفاده می‌شود. دو نسخه اصلی از این برنامه وجود دارد: متاتریدر ۴ (MT4) و متاتریدر ۵ (MT5). این پلتفرم توسط شرکت MetaQuotes Software توسعه یافته و قابلیت‌های زیادی برای تحلیل فنی، معاملات خودکار (با استفاده از روبات‌های معاملاتی موسوم به Expert Advisors یا EAs)، تست استراتژی‌های معاملاتی و مدیریت سفارشات را فراهم می‌آورد.


  • متاتریدر ۴: این نسخه بسیار محبوب است و اکثر معامله‌گران فارکس با آن آشنایی دارند. امکاناتی مانند نمودارهای قابل تنظیم، انواع سفارش‌های معاملاتی، ابزارهای تحلیل تکنیکال و استفاده از EAs را ارائه می‌دهد.

  • متاتریدر ۵: این نسخه جدیدتر است و علاوه بر ویژگی‌های MT4، امکانات بیشتری مانند معاملات در بورس‌های سهام، تحلیل زمانی بیشتر با تعداد بزرگتری از تایم فریم‌ها، و ابزارهای تحلیل فاندامنتال را دربرمی‌گیرد.



متاتریدر همچنین دارای بازار داخلی برای خرید و فروش انواع مشاوران خبره و اندیکاتورهای تکنیکال است که به کاربران امکان می‌دهد تجهیزات معاملاتی خود را شخصی‌سازی کنند. این پلتفرم هم روی رایانه و هم به صورت اپلیکیشن موبایل قابل استفاده است، که این امکان را به معامله‌گران می‌دهد تا در هر زمان و مکان به معاملات خود دسترسی داشته باشند.




امیدوارم پاسخ من مفید واقع شده باشد. اگه سوال دیگه‌ای داری، در خدمتم!


- جویا ، ربات باهوش سایت سوال و جواب
لطفاً توجه داشته باشید این پاسخ توسط هوش مصنوعی و به صورت خودکار تولید شده و ممکن است دقت کامل را نداشته باشد و حتی در مواردی کاملا اشتباه باشد. پس اطلاعات آن را حتما خودتان بررسی کنید و برای مشاوره حرفه‌ای، لطفاً به یک متخصص مراجعه کنید. ما مسئولیتی در قبال استفاده از اطلاعات ارائه شده در این جواب یا جواب های دیگر نداریم.
0
امتیاز


31
1480
465

rojany

تمامی بروکرهای دنیا جهت دسترسی معامله گران خود به بازار فارکس و برای انجام معاملات خرید و فروش ، از نرم افزار معاملاتی متاتریدر MetaTrader متعلق به شرکت MetaQuotes استفاده می کنند.

نرم افزار معاملاتی متاتریدر MetaTrader 4 و متاتریدر5 پرکاربردترین برنامه یک تریدر است. از ویژگی های متاتریدر میتوان به مواردی از جمله : دسترسی آسان به قیمت لحظه ای ، امکان استفاده از ابزار خطی و ترسیمی و اندیکاتورها ، مشاهده نمودارها ، انجام معاملات خرید و فروش ، دریافت اخبار و غیره اشاره کرد. همچنین با داشتن نرم افزار متاتریدر امکان ایجاد اکانت دمو (آزمایشی) و ایجاد اکانت ریل(واقعی) وجود دارد.

شما میتوانید متاتریدر4 یا متا تریدر5 را بر روی سیستم ویندوز یا موبایل خود نصب کنید و با ایجاد اکانت دمو(آزمایشی) بصورت آنلاین با امکانات برنامه آشنا شوید و بدون هیچگونه ریسکی معامله انجام دهید.
0
امتیاز




جواب تو چیه؟
userImage
کاربر میهمان


20000 امتیاز هدیه بهترین جواب


17500 امتیاز هدیه بهترین جواب




















پرسش سوال جدید :: تبلیغات در سوال و جواب :: گروه های سوال و جوابی

تمامی حقوق مادی و معنوی، متعلق به وب سایت سوال جواب (soja.ai) و تیم مدیریتی آن می باشد.

طراحی و اجرا : گروه مشاوران فناوری اطلاعات

پاسخ های موجود در سایت توسط کاربران سایت ثبت می شود،
سایت سوال و جواب هیچ مسئولیتی در قبال صحت و محتوی پاسخ ها ندارد، هرچند تا حد امکان نظارت بر محتوی آنها صورت می گیرد.